Missie

Het gevoel van verbinding – dat voor ons als familiebedrijf zó belangrijk is – creëren we door de optimale balans tussen aandacht voor de opdrachtgevers en het team te realiseren. Zo houden we de lijnen kort en onze relaties lang. Onze mensen hebben de juiste kennis en kunde in huis om de relaties te ontzorgen op het complete gebied van totaaltechniek. Willen ze meer? Dan krijgen ze die kans met een ruim aanbod aan ontwikkelingsmogelijkheden. Zo blijven we een team van ambitieuze doorzetters en beschikken we over uiterste vakkennis.
0 +
Medewerkers
0 +
Jaar ervaring
0 +
Projecten

Visie

De kernwaarden van ons familiebedrijf zijn sterk verankerd. DKC Totaaltechniek heeft aandacht voor iedereen, zonder de ambities uit het oog te verliezen. Wie vooruit wil, moet verandering omarmen en durven voorop te lopen. Door ervaring op te doen in de markt en gebruik te maken van de nieuwste technieken blijven we vooruitstrevend. Wij onderscheiden ons door het sterke geloof dat veiligheid, duurzaamheid en een creatieve kijk op totaaltechniek onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn. Op deze manier durven wij succesvolle oplossingen te garanderen.

Klanten over
DKC Totaaltechniek

Symeres

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

W3 Solutions

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor.

Banken Champignons

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. orem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

WeGrow

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor. orem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor.

Klanten over
DKC Totaaltechniek

“Er is een unieke band ontstaan met als basis eerlijkheid, openheid en transparantie. Het “ontwerp-groepje” bestond uit de juiste personen met de benodigde kennis en kunde; enthousiaste techneuten, kennis van bedrijfsprocessen, kennis van subsidies. Door de openheid en transparantie is er een vertrouwensband ontstaan. Dit is ook noodzakelijk wanneer er een niet eerder toegepaste installatie gerealiseerd moet gaan worden.”

“Termen als “openheid”, “eerlijkheid” en “transparantie” zijn de laatste jaren veelvuldig gebruikte marketingtermen. Voor dit project kan ik zeker beamen dat zonder deze enthousiaste mensen en het vertrouwen in elkaar de slagingskans aanzienlijk kleiner was geweest.”

Jan-Willem – IFF